Brady Bunch: The Complete Second Season, sesong 2 DVD-anmeldelse

jeg har vært fan av Brady-gjengen for alltid. Jeg husker ikke engang når jeg begynte å se programmet, det virker bare alltid som jeg har gjort det. Jeg elsker det ikke fordi jeg synes det er ironisk. Jeg ser det ikke bare for at jeg kan se tilbake og le av antrekkene fra 1970-tallet (selv om hvorfor disse motene var så store er over meg). Jeg ser den fordi den er virkelig god TV. Det skjedde mye på showet selv om mange mennesker ikke ser det slik. Jeg sier ikke at jeg alltid ser på dette programmet med en så seriøs holdning, jeg mener tross alt dette programmet skal være morsomt, ikke sant? Jeg ville bare gjøre det klart, med en gang, at følelsene mine om dette showet kommer fra en veldig sterk følelse av at det er noe viktig i livet mitt

The Brady Bunch - Den komplette andre sesongen fortsetter der sesong én slapp. Vi har Greg som vil ha sitt eget rom, Marcia blir mer en selvstendig kvinne, Peter kommer inn i den eneste typen problemer han kan, Jan lider av mellombarnssyndromet, Bobby er sitt tidlige jeg og Cindy prøver å ikke plage (blant annet ). Som vanlig har Mr. og Mrs. Brady alle de riktige svarene, og Alice er alltid der for å hjelpe på en måte. Mens folk kanskje spotter denne representasjonen av den amerikanske familien, vil jeg si at ting aldri er som de ser ut til. I forsøk på å hjelpe barna sine å vokse, gjør Mr. og Mrs. Brady sin del av feilene. Problemene som barna befinner seg i er veldig reelle og som et resultat tror jeg har hjulpet en hel generasjon barn som meg til å vokse opp.

Høy ros? Ja. Berettiget ros? Helt.

Ingen ekstrautstyr fulgte med denne DVD-boksen. Jeg kunne gråte og beklage dette faktum, men på slutten av dagen er jeg så glad for å ha sesong 1 og sesong 2 på DVD, at jeg er villig til å overse et par ting. La oss heller ikke glemme at vi fortsatt har sesong 3-5 å komme gjennom. Dessuten har jeg nettopp funnet ut en annen oppdatering med gode nyheter...

Den tredje sesongen av Brady-gjengen tures>

Fullskjermformat. Jeg ville ærlig talt blitt sur hvis disse showene hadde blitt pakket i brevboks. Å gjøre noe sånt til dette showet, å kunstig legge til noe så påtrengende som det, å prøve å få det til å se mye bedre ut enn det allerede gjør, ville være en enorm skade for det. Ikke det at jeg synes disse episodene ser dårlige ut, men de har et utseende. De er i høy grad et produkt av sin tid. Det har jeg alltid tenkt Brady-gjengen var i stor grad en av de programmene som så ut som de Precaution-filmene jeg pleide å se da jeg gikk på barneskolen. Likevel følte jeg det Brady-gjengen Selv om det kan ha sett ut som en av disse filmene (og det var en film fordi lærerne mine viste dem til meg på en projektor og ikke en videospiller), hadde absolutt mye mer hjerte enn de filmene. Jeg tror fans kommer til å ta imot disse DVD-ene med åpne armer. De kan være lette i statistavdelingen, men det er så mange episoder at jeg tror at flere enn veier opp for det.

Dolby Digital - Engelsk - Mono. Ingen har egentlig snakket om musikken til disse showene. Selv om jeg er sikker på at noen anser dem som sappige, nostalgiske og rett og slett dårlige, har jeg alltid elsket musikken som understreker temaene i disse spesielle episodene. For eksempel, når Mr. og Mrs. Brady må irettesette et barn, understreker musikken som spilles virkelig det triste i situasjonen. Eller når Mr. og Mrs. Brady må hjelpe barna sine, og de sier noe som gjør problemene deres enkle å løse, føles musikken helt riktig. Jada, ting blir litt cheesy, men det som fikk dette showet til å fungere var måten skuespillerne og skuespillerinnene spilte sine roller på. De blunket aldri til kameraet, de virket aldri over materialet (selv om jeg hører at i det virkelige liv følte Mr. Brady at han var det), og de tonet aldri ned noen av temaene og ideene som denne serien forsøkte å formidle. . På slutten av dagen, Brady-gjengen er kanskje ikke perfekt, men det er godt nok til å bli kanonisert på DVD, og ​​det er noe jeg håper andre vil dele med barna sine.

Lilla er dagens orden her. Med et motiv som ser ut som åpningen av showet, alle karakterene ser magisk på hverandre i sine små bokser, holder dette settet veldig i samme ånd som det første. Baksiden har en beskrivelse av hva som er på disse DVD-ene, noen bilder fra de forskjellige episodene, en episodeliste og noen tekniske spesifikasjoner. To DVD-er utgjør dette settet med de 24 episodene fordelt på disse tosidige diskene. De er plassert i hver sin plastkasse. Hvordan i all verden de har vært i stand til å legge 10 timer på begge disse diskene er over meg, men Paramount har gjort en fantastisk jobb med å holde denne boksen veldig økonomisk uten å ofre noe av kvaliteten på showene. Flott arbeid!

Hva kan jeg si? jeg elsket The Brady Bunch - Den komplette andre sesongen . Dette showet er så godt utført, så godt skrevet og så tro mot mange av opplevelsene mine under oppveksten, at det gjør meg litt trist at folk ikke tar denne serien så seriøst som de burde. Jeg skulle bare ønske at folk hadde mer ærbødighet for showet, men jeg begynner å tro at kanskje det jeg tror er folk som legger ned showet, egentlig er deres måte å vise kjærlighet for det på. Kanskje, i likhet med meg, berører denne forestillingen noe dypt inne i dem, og som et resultat er den beste måten de kan håndtere disse følelsene på å ta avstand fra det? Hvem vet, kanskje jeg er tar du dette programmet for seriøst?

Uansett hva tilfellet måtte være, visste jeg i denne anmeldelsen at jeg kom til å elske denne DVD-boksen. Jeg visste at jeg sannsynligvis ikke ville ha noe vondt å si om det. Bortsett fra at disse DVD-ene ikke spilles, tror jeg ikke det er mange måter jeg kan laste ned denne andre sesongsamlingen på. Så jeg beklager akkurat nå hvis det virker som om denne anmeldelsen ble polstret litt. Jeg tenker bare det Brady-gjengen er et av de beste TV-programmene som noen gang er laget, og jeg ser frem til å eie alle 5 settene på DVD!

Sherwood Schwartz er et geni.