Coyote Ugly DVD anmeldelse

Jeg husker jeg så plakater for Coyote Ugly og egentlig ikke betale mye oppmerksomhet til dem. Så så jeg en forhåndsvisning av filmen og jeg var utenom meg selv. Det er filmer som er vanskelige å se av flere grunner, men jeg tror Coyote Ugly må ha vært den første filmen jeg noen gang har sett som var vanskelig å se fordi alle hovedpersonene er for pene. Jeg mener, jeg kunne velge denne filmen fra hverandre som omtrent like original som et Happy Meal, men jeg tror at andre forfattere allerede har dekket det bakken. Historien om en jente som kommer til NYC for å prøve å lage den er en like gammel historie som de kommer. Likevel, denne filmen med rollebesetningen ledet av Piper Perabo som den unge oppfinneren det er snakk om, er det best å trekke denne historien. Når sant skal sies, er denne filmen som Showgirls-very lite. Selv med denne ikke-klassifiserte utvidede kuttet er det egentlig ikke noe for risikabelt med det. Det er bare lengre bilder av disse jentene og DVD-skaperne som nyter den virkelige grunnen til at folk gikk til denne filmen i utgangspunktet.

Ekstra scener som ikke er sett på kino, Action Overload og LeAnn Rimes musikkvideo

Ekstra scener som når de vises vil fortelle deg alt du trenger å vite om hvorfor de ikke er med i den endelige filmen. Disse scenene er Violets Goodbye, Driving with Gloria, Stolen Goods, Lil's Lesson og Gloria and Violet. Det virker som om skuespillerne bare fikk lengre tid til å riffe på ulike deler av filmen, og mye av tiden spurte jeg meg selv hvorfor disse scenene i det hele tatt ble inkludert her. Så igjen, dette er en ny utgave av filmen, så det er fornuftig at de ønsker å inkludere så mye de kunne på denne DVDen. The Action Overload er en samling av hot shots fra filmen som er laget som en musikkvideo. Sannelig forventet jeg litt mer av dette. LeAnn Rimes musikkvideo er for sangen Can't Fight the Moonlight. Jeg trodde hun var countrysanger?

Behind the Scenes Featurettes - Coyote 101: How To Be A Coyote; Inside The Songs; Søk etter stjerner

Selv om disse funksjonene er veldig typiske, er de faktisk ganske interessante. Vi får se hvordan disse skuespillerinnene gjorde transformasjonen fra vanlig jente (selv om jeg ikke vet om noen av disse jentene noen gang kan kalles vanlig), til prangende bartendere. Jeg elsker at kvinnene som trener dem ser ut som hun kan være en del av rollebesetningen. Vi blir også tatt med inn i låtene og jakten på hovedpersonene. Denne filmen kom virkelig til det fra alle fronter fordi de visste at de måtte ha pene jenter for å få folk på kino, og de visste også at de kunne ha enda mer suksess hvis de hadde sanger i filmen som folk ønsket å høre. Selv om rosen som folk som Bruckheimer gir overdådige til disse alle disse menneskene til tider blir litt hverdagslige, tilfører det å se disse featurettene en fasett av legitimitet til denne filmen.

Lydkommentar med produsent Jerry Bruckheimer, regissør David McNally And The Coyotes

Ja, det inkluderer hele Coyote. Ja vet, jeg brydde meg ikke så mye om denne kommentaren. Disse jentene snakket egentlig ikke om hverandre, og de lot hverandre fortelle historiene sine. Jeg liker det faktum at Bruckheimer og McNally lar damene innta scenen og bare snakker om at filmen bare kommer inn med jevne mellomrom. Jeg hadde litt vanskelig for å tyde hvilken jente som snakket noen ganger, men det var egentlig ikke så mye problem. Også, jeg må spørre, kan noen fortelle meg at gamle Maria Bello er? Hun virker bare så mye eldre enn alle karakterene.

Widescreen (2,40:1) - Forbedret for 16x9 TVer. Utseendet til filmen er det viktigste med den. Den gjør en veldig god jobb med å fange baratmosfæren. Handlingen, energien og de trange delene er perfekt utført. Dette er åpenbart en film som gjorde leksene sine i den avdelingen. Siden dette er en Jerry Bruckheimer-film, er jeg faktisk ganske imponert over hvordan han har fått denne lille historien til å virke så stor. Alt skjer så fort i denne filmen. Selv i de roligere øyeblikkene når karakterene bare snakker, ser det ut til at denne filmen aldri blir hengende i et område, eller på en person for lenge. Jeg må også innrømme at for folk som har hjemmekinooppsett med store TV-er, vil du kanskje investere i denne filmen rett og slett fordi den beveger seg i et så frenetisk tempo.

Dolby Digital 5.1 Surround Sound. DTS 5.1 Digital Surround Sound. Språkspor på fransk. Hva ville en film produsert av Jerry Bruckheimer vært uten varemerket Bruckheimer-lyden? Hva ville gitt denne filmen dens fethet hvis ikke for dette? En av tingene jeg elsker med denne typen filmer er hvor lett de får alt til å se ut. Her er Jersey (Perabo), som bor i New York City, og tjener ikke mye penger, og hun har en ganske anstendig leilighet (selv om det fortsatt er en søppelplass). Hun beveger seg bare gjennom denne røffe byen, og selv om det er fartsdumper fra tid til annen, virker hun aldri som om hun blir snublet i det minste. Uansett hva som skjer med henne i denne filmen, uansett hvor høye lydene blir, uansett hva byen sier til henne, får du alltid følelsen av at hun kommer til å komme seg ut av alt helt fint. I denne filmen hjelper lyden virkelig fordi det alltid er noe som skjer. Det skjer alltid ting. Bildene og lyden beveger seg alltid, så vi har ikke tid til å behandle alt, noe som er på en måte som Jersey-karakteren må være. Hvis hun ikke var på denne måten, kan hun bli for overveldet av livet hun prøver å skape for seg selv.

Coveret inneholder de 5 coyotene, og det er egentlig alt du trenger for å selge denne filmen. Bak dem ligger selvfølgelig bakteppet av baren. Baksiden har en anstendig størrelse beskrivelse av hva denne filmen handler om, i tillegg til bildene av jentene som ble brukt i de trykte annonsene, en liste over spesielle funksjoner og tekniske spesifikasjoner. Det er ikke for mye ved dette DVD-omslaget, selv om The Unrated Extended Cut gir fra seg ideen om at du kommer til å se noen ting du ikke har sett før. Jeg vil gjerne vite om folk som har kjøpt den originale DVD-en kommer til å kjøpe denne nye. Jeg sier dette bare fordi jeg tror forbrukerne blir kloke på måten DVD-er pakkes og ompakkes på.

Coyote Ugly er hva det er. Jeg husker at jeg så denne filmen, tenkte at den var ok og tenkte også at det sannsynligvis ikke var mulig å se den igjen. Dette var selvfølgelig før DVD ble hva det er og jeg begynte å gjøre det jeg gjør nå. Jeg antar at hovedproblemet mitt med denne DVD-en er at med mindre du var en super-duper-fan av denne filmen, kommer du virkelig til å ønske å eie denne DVDen? Det ser bare ikke ut til å være mye her.

På en sidebemerkning må jeg lure på hvorfor jeg ikke har sett disse jentene i flere filmer. For eksempel skulle du tro at Piper Perabo ville være i mer profilerte filmer i større roller, men jeg antar at det er akkurat slik Hollywood-kaken smuldrer opp.

Coyote Ugly ble utgitt 30. juli 2000.