Fat Actress: The Complete First Season DVD Review

Jeg er ikke sikker på hva jeg føler om Kirstie Alley. På Jubel hun var strålende. Morsomt, troverdig og bare en nytelse å se på skjermen. Nå gjør hun dette showet som heter Feit skuespillerinne og rundt tiden den begynner å sendes begynner jeg å se alle disse Jenny Craig-annonsene. Da jeg så de første annonsene, bestemmer jeg meg for at jeg hater Kirstie Alley. Hun er så irriterende i disse annonsene at hvis jeg vurderte å bruke Jenny Craig, ville jeg sannsynligvis ikke brukt det fordi Miss Alley har slått meg av så mye. Hun oppfører seg bare som en idiot i de annonsene. Så det er med denne sinnstilstanden som gikk inn i visningen Fat Actress - Den komplette første sesongen .

Jeg ville hate dette showet. Jeg ønsket å avvise det, men Kirstie Alley er ganske morsomt. Jeg vet at menneskene bak dette showet er det samme kreative teamet som gjør det Begrens din entusiasme (det er i alle fall det jeg har hørt), men til syvende og sist er hun personen på skjermen, og jeg må innrømme at jeg liker henne i dette showet. Klart hun er høylytt, støyende og alt annet jeg misliker med Jenny Craig-reklamene, men hun er også kvikk, morsom og leverer fortsatt slemme mothaker med de beste av dem. Først trodde jeg at jeg skulle se et realityprogram der vi bare ser Kirstie Alley i hennes egen verden. Så skjønte jeg at liksom Begrens din entusiasme , dette showet var manus, men basert litt rundt Alleys liv. Det fungerer også, det hele fungerer veldig bra. Vi ser en skuespillerinne som hvis den får den rette bilen virkelig kan skinne. Jada, hun har gjort filmer, men jeg tror virkelig at Kirstie Alley er laget for TV. Det ser ut til at hun bare tygger naturen i denne rollen som kanskje eller kanskje ikke skildrer livet hennes nøyaktig. Hun gir en ekte følelse av komisk timing, og jeg ser frem til å se hva mer hun kan gjøre.

Nå, hvis hun bare ville slutte med de jævla Jenny Craig-reklamene, ville jeg vært en lykkelig mann.

Kommentarspor

Det er kommentarspor for alle episodene på disk én. Noen av dem er med Kirstie, Bryan og Rachael (stjernene i showet), og de andre kommentarene er av noen av showskaperne. Dette er bare morsomme samtaler mellom menneskene som gjorde dette showet mulig. Det interessante med at Kirstie Alley gjør disse kommentarsporene er at de virker som en fortsettelse av karakteren hun spiller i showet. Jeg må virkelig gi henne æren for å ha så god sans for seg selv (og sans for humor), og det virker virkelig som det er en genuin kjemi mellom Alley og hennes kollegaer.

På settet

Dette er en titt bak kulissene på settet av Feit skuespillerinne . Vi får virkelig et interessant blikk på hva som skal til for å sette sammen et show som dette. Det ser ut til å være en så genuin følelse av velvilje, en lykke at det virker som om alle er der for å ha det bra. Kirstie Alley virker faktisk ganske seriøs når hun dissekerer showet, at jeg forstår at hun virkelig har en baktanke bak arbeidet hun gjør. Som om hun prøver å gjøre folk like komfortable med seg selv som hun er.

Premierefest, slettede scener og biografier

I bunn og grunn er festen en gjeng velvillige som fosser om hvor flott Kirstie Alley er. Jeg ble ganske imponert over å høre henne si at hun er like glad i dette showet som hun var på Jubel . Dette er i utgangspunktet et puff-stykke, men det holder seg i tråd med den generelle tonen til DVD-boksen. De slettede scenene er bare ekstra riff på deler av showet som faktisk virker mer som bloopers. De er ikke så spesielle, og det er forståelig hvorfor de ble fjernet fra de siste showene. Bios er for stjernene i showet og skaperne. Bare klikk deg rundt og du kan lese om hvem du vil vite om. Personlig tror jeg disse ville fungere mye bedre i et lyd- eller visuelt format, men det er bare meg.

Shorts

Raske øyeblikk med Kirstie Alley som blir stilt spørsmål, og hun bare skyter av seg haglesvar. Igjen, det er vanskelig å si om hun er seg selv eller bare fortsetter å spille rollen hun gjør i showet. Dette er faktisk hjertet av showet fordi med Kirstie Alley får vi følelsen av at vi ser en skuespillerinne virkelig være den hun er i det øyeblikket. Det er ingen hermetiske svar, ingen forutinntatte ideer, hun er den som er i det øyeblikket, og når du tar henne igjen kan hun være en helt annen.

Widescreen-presentasjon forbedret for 16x9 TVer. Ok, jeg vet at dette programmet skal være i widescreen, men dessverre ser det ut som fullskjerm på min lille TV. Nå står det widescreen i boksen, så jeg er enig i at det er widescreen, men hvis det er widescreen er det ganske små linjer øverst og nederst på skjermen. Dette showet ser bra ut. Belysningen er myk og ikke for sprø, men selve showet er veldig lyst. Det komplimenterer faktisk situasjonen fordi det meste av tiden ser ut til at Kirstie Alley heller vil være hvor som helst enn utenfor og foran folk. Likevel er dette briljansen i skuespillet hennes fordi hun løser alle situasjonene uten problemer. Hun ser aldri ut til å være utenfor seg selv. Hun er med i historien, og vi kan ikke unngå å legge til rette for at hun skal lykkes. Disse DVD-ene ser ikke engang komprimerte ut. Dette showet virker veldig enkelt gjort med Kirstie Alley i virkeligheten

Fat Actress ble løslatt.