Forbannet DVD-anmeldelse

jeg fant ikke Forbannet å være skummel på noen måte. Jeg ble rystet et par ganger og ble delvis overrasket, men ingenting ved denne filmen skremte meg. Faktisk, når du har en varulv som gir noen langfingeren, vet du på det tidspunktet at filmen du har sett på ikke skal tas for seriøst. Jeg tror det til syvende og sist er det som undergraver denne filmen. I motsetning til den første Scream-filmen, som dekonstruerte sjangeren, ser det ikke ut til at denne filmen vet at den er med på vitsen. Imidlertid prøver den å få visse ting av, som å prøve å finne ut av ting om varulven, og dette gir bare en ekstremt ujevn film.

Saken er at for en Wes Craven-film ser det ikke ut til å være noe her. Det er som om folk følte at Kevin Williamson kunne kaste av seg et manus, Craven kunne styre det og så ville magi skje. Før jeg i det hele tatt hadde sett Forbannet Jeg husker jeg hørte at det var store problemer med filmen. Faktisk husker jeg at jeg så plakaten for filmen henge i lobbyen på kinoen min for alltid. Det er en fin linje mellom å bruke komedie i skrekkfilmer, og å lage en skrekkkomedie. Komedien i Cravens filmer fungerer vanligvis fordi filmene er så intense og de tar seg selv på alvor. Komedie brukes for å lindre den spenningen litt. Dessverre, Forbannet virker mer som en film som i forsøket på å strekke seg over begge verdener, kanskje bare har lykkes i å overliste seg selv.

Behind The Fangs: The Making of Cursed

Etter å ha sett denne, får jeg følelsen av at skuespillerne, regissøren og alle andre gikk inn i denne filmen og trodde de laget en morsom skrekkfilm med komiske elementer. Det som faktisk ble skutt og deretter redigert (og sannsynligvis omredigert) ser ikke ut til å være likt noe de beskriver. Mens jeg ikke tenker Forbannet er forferdelig, hvordan kan du ha en skrekkfilm uten noen skrekk å snakke om. Jada, det virker som om alle hadde det bra på settet, men de burde kanskje vært litt mer fokusert på å lage filmen de i det minste trodde de skulle lage?

De Forbannet cts

Denne featuretten ser ut til å fokusere på selve varulven. Jeg tror ikke vi gir nok tanker eller tillit til mengden arbeid som går med til å skape skapningseffekter. Bare det å høre menneskene i ulvedrakten snakke om ulvens psykologi, lar deg vite at du faktisk har å gjøre med mennesker som ikke bare ser på skapningseffekter som å ta på seg en skikk og løpe rundt. Det er virkelig en kunst ved hvordan dette gjøres, og jeg tror folk som ønsker å gjøre denne typen arbeid vil virkelig nyte dette tilleggsverket.

Creature Editing 101

Patrick Lussier, personen som redigerte Forbannet , snakker om hvordan redaktører kan endre intensjonen til det som ble filmet i en film. Hvordan redaktører kan lagre en film. Hvordan de var så innstilt på å nå et bredere publikum med denne filmen, at de fortsatte å redigere og redigere den på nytt, og jeg tror det viser seg i denne filmen. Det er INGENTING her. I forsøket på å lage en film for alle, endte alle kokkene på kjøkkenet opp med å forberede noe som ingen virkelig likte!! Jada, det er interessant å høre om prosessen, men jeg tror at hvis de bare hadde latt Wes Craven lage filmen hans, redigert den i henhold til manuset, ville de ha fått mye bedre billettkontorresultater.

Å bli en varulv

Jesse Eisenberg, Greg Nicotero, Wes Craven og noen få andre utgjør denne semi-underholdende dokumentaren som ble laget av Eisenberg selv. I utgangspunktet ser dette på hva som skal til for å få en varulv til å se ut som en varulv på storskjermen. Alle involverte virker som om de er en god sport og bare har det gøy, men for det meste lurer jeg på om denne lille featuretten kan ha hatt det bedre å ikke være med på denne DVDen. Foruten å gi folk et overfladisk innblikk i hva som skjer på et skrekkfilmsett, så jeg ikke så mye hensikt med denne ekstrafunksjonen.

Utvalgte scener med kommentarer av spesialeffekter og makeup-veileder Greg Nicotero og skuespiller Derek Mears

Dette er virkelig kule kommentarspor sammen med noen utvalgte scener. Å høre folk som er så dyktige i håndverket sitt, forklare hva de gjør og deretter ha scenene for å sikkerhetskopiere det er veldig kult. Igjen, folk som er interessert i å gjøre denne typen arbeid burde få mye ut av det, men jeg tror også at andre som kanskje bare er nysgjerrige på hva disse gutta har å si vil like det også.

Widescreen (2,40:1) - Forbedret for 16x9 TVer. Utseendet til denne filmen er faktisk den mest imponerende delen av denne filmen. Det er en storhet i denne filmen. Jeg vet ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det, men fargene ser ut til å hoppe av skjermen. Alle karakterene ser så store ut i filmen og så godt opplyst, at jeg følte meg nesten dårlig fordi jeg ikke satte like stor pris på denne filmen som jeg gjorde. Wes Craven virker veldig innstilt på å bruke veldig stramme, begrensende skudd, og på grunn av det, når skremmene kommer, er de mer støtende enn noe annet. Her ser du på en scene der karakterene snakker, ting er stille og plutselig, fra ingensteds, blir du rystet fordi synsfeltet ditt har vært så strengt begrenset. Dessverre ble denne filmen nesten forutsigbar i sine skrekk, og jeg visste liksom,