King of Queens: The Complete Fourth Season DVD Review

Jeg hadde sett en håndfull episoder av Kongen av Queens før Movieweb falt (bokstavelig talt) The King of Queens - sesong fire på dørstokken min. For det første, hva er det å ikke like med en hovedperson som jobber for et UPS-selskap, har en pen, frekk kone og Jerry Stiller som en svigerfar? Jeg antar at det som plager meg er Kevin James fra akkurat nå. Fyren som har slanket seg. Ja, jeg vet at han fortsatt er den samme personen, men hva er det med TVs fascinasjon for vekt? Hvem sier at Amerika ikke vil se folk som er ute av form? Det virker for meg som om kulturelle ideer om dette stadig har blitt opphevet. At mange av de store programmene på TV ( Sopranen er den første du tenker på) har omtalt skuespillere og skuespillerinner som ikke var så behagelige å se på. Likevel er det nettopp derfor vi ble forelsket i dem fordi vi så oss selv på den TV-skjermen. På baksiden har du et show som Venner , som er et veldig stort show og tilfeldigvis viser frem vakre mennesker. Så i grunnen lurer jeg bare på hvorfor det er slik at folk alltid kjemper for å være den de er? Jeg er sikker på at Kevin James ønsket å gå ned i vekt, og sjansen er stor for at han sannsynligvis føler seg bedre for det. Jeg tror bare at en stor grunn til hvorfor han er så populær er på grunn av hans naturlige utseende.

The King of Queens - sesong fire er klassisk, lett å se på TV. Det er en av de sitcoms som du bare kan kaste inn i DVD-spilleren din og sette deg til rette i. Dette showet er så godt utført at uinnvidde kan komme inn på forskjellige punkter i enhver episode og bli sugd inn i handlingen. Dialogen er sterk, karakteristikkene solide, men til syvende og sist tror jeg det hele handler om at vi oppriktig liker disse menneskene. Vi vil at de skal lykkes, og når de ikke gjør det, føler vi oss ikke dårlige at vi ler av dem. Noen av favorittepisodene mine er Mean Streak der Doug (Kevin James) er i ferd med å slå en bedriftsrekord hos IPS og de andre ansatte tusler om prestasjonen hans. Jeg synes No Orleans-episoden er veldig godt utført fordi den tar for seg et av de mest interessante forholdene vi har... svigerfamilien vår. Jeg personlig forholdt meg veldig til Eddie Money-episoden, hovedsakelig fordi den handlet om favorittsporten min, boksing.

Dette boksen er fylt med 25 episoder som på slutten av dagen kommer ut til å være ca 559 minutter. Alle programmene beveger seg i et hyggelig tempo og ser ut til å flyte sømløst fra en episode til en annen. Dette er TV på sitt beste.

Det er ingen ekstrautstyr med denne DVD-boksen.

1.33:1 fullskjerm. Standard opplyst og med enda flere standard kameravinkler, fant jeg ut at det The King of Queens - sesong fire så ut akkurat slik jeg har forventet at TV-programmer skal se ut. Jeg tror at sitcoms for det meste må være enkle seeropplevelser. De kan ikke være for harde mot seerne eller presenteres på en slik måte at folk har vanskelig for å se dem. Med målet om å ha 3 vitser per side, ser det ut til at det må være så lite mellom vitsene og latteren som menneskelig mulig. Dette showet har ingen problemer i den avdelingen. Faktisk er disse skuespillerne så brent inn i karakterene sine at jeg virkelig tror det er under DVD-er som denne fjerde sesongen at Kongen av Queens (og mange sitcoms generelt), begynner virkelig å slå sitt skritt. Det er en slags stenografi mellom alle spillerne, og det kommer frem i hvordan de presterer. De har tilbrakt så mye tid sammen at det virkelig er som om de er en familie.

Dolby Digital Mastered i High Definition. Igjen, med et lyddesign laget for å fremheve dialogen, ser det ut til at hovedideen bak innspillingen av dette showet ville være å få skuespillerne til å bli hørt så tydelig som mulig. Dette er absolutt tilfellet her. Jeg hadde ingen problemer med å høre noe disse karakterene sa, og dessuten trengte jeg ikke engang volumet så høyt. Faktisk er jeg overrasket over hvordan de enkle opptaksteknikkene er i stand til å fange opp alt som disse karakterene sier, med de raske svarene og de raske pitter-tringene som gjennomsyrer dette showet. Jeg tror ikke disse skuespillerne har små mikrofoner på seg, men jeg kan ta feil. Uansett, sitcoms som The King of Queens - sesong fire mens veldig lett å se og fordøye ikke er på denne måten fordi humoren er laget for den laveste fellesnevneren. Jada, denne humoren er ikke så banebrytende, men forholdet mellom karakterene og spesielt interaksjonene deres er så godt skrevet at jeg til slutt tror dette er grunnen til at dette showet var vellykket. Den belyste tanker og ideer som det ser ut til at de fleste sitcoms helst vil unngå, og det gjorde det gjennom humor, så det var effektivt på mange forskjellige nivåer.

Forsiden har Kevin James, Leah Remini og Jerry Stiller i forgrunnen, med forstedene til Queens bak seg. Etter å ha bodd 3 år av livet mitt i denne delen av landet (fra 1 til 4), har jeg et lite svakt punkt for dette området, men hvis jeg blir presset er jeg absolutt innfødt i California. Baksiden har et annet bilde av denne trioen, omgitt av papirer, sjakkbrikker, pizza og alt annet for å hjelpe dette boksdekselet til å gi et levende utseende. Det er også en liten beskrivelse av dette showet (ingenting som virkelig vil overraske folk som følger det) og noen tekniske spesifikasjoner. DVD-ene brettes ut i et omslag som fortsetter Queens lived i motiv. Det er bilder av alle karakterene på DVD-ene, i tillegg til fjernkontroller, potetgull, meldinger fra Doug til Carrie (Leah Remini), osv. Denne boksen kommer til og med med en liste over alle showene på DVD-en og inkluderer også små beskrivelser av disse showene. Alt i alt holder denne emballasjen veldig mye i ånden til dette showet.

The King of Queens - sesong fire er solid gjort stykke TV. Det er ikke noe spesielt eller banebrytende med det, det er bare en av disse programmene du blir vant til. Det er behagelig og det er noe vi som seer liker å ha på. Vi liker å høre de kjente stemmene og kadensene til skuespillerne. Det gir oss i bunn og grunn noe som vi har kommet til å forvente av TV. Familiær. Noen mennesker går kanskje ikke for dette, andre kan alltid være ute etter å riste opp ting, men i denne tiden her i dag, borte i morgen TV, tror jeg ærlig talt at Kongen av Queens er en institusjon. Uansett når det er på, er dette showet kommet for å bli.

Kongen av Queens var utgitt .