The Pacifier DVD anmeldelse

Det som virkelig hjalp Vin Diesel inn Smokken var hans støtterolle. Visst, han gjorde en akseptabel jobb med å være en no-nonsense marinesegl, men etter min ydmyke mening tror jeg at produsentene av denne filmen virkelig hjalp ham ved å ha Lauren Graham, Brad Garret og noen veldig gode unge skuespillere på sin side. Riktignok er disse skuespillerne bare i filmen noen få scener hver, men når de er på skjermen, ser de ut til å gi en gyldighet til Diesels karakter. Misforstå meg rett, det er ikke det at jeg synes Diesel er en dårlig skuespiller, jeg tror bare han er litt begrenset i rollene han kan spille. Sannelig, jeg er overrasket. Dette er en skuespiller som først startet i filmer som Boiler Room og Saving Private Ryan. Nå vet jeg at disse ikke er nede og skitne, laget for en krone, det var ingen film i kameraets indies, men jeg tror man vil være enig i at det er en kunstferdighet i disse filmene som er merkbart fraværende fra si XXX.

jeg likte Smokken . Jeg vet ikke hva det er, kanskje det var en viss sjarm til Diesels karakter, kanskje den solide birollen gjorde denne filmen bedre, jeg kan ikke si sikkert. Sannelig, jeg så ikke denne filmen før jeg ble bedt om å anmelde den på DVD. Selv om jeg merkelig nok husker at jeg var glad for Diesel and Co. da denne filmen tjente 30 millioner dollar i løpet av åpningshelgen. Noen vil kanskje si: Selvfølgelig gikk det bra, det er en barnefilm, de tjener alltid penger. Dette er imidlertid ikke alltid tilfelle, og det faktum at denne filmen gjorde over $100 millioner dollar sier til meg at det måtte være minst noe der.

Opprørende Bloopers, slettede scener og TV-reklamer for spesialoperasjoner

Blooper-snellen beveget seg litt for raskt for min smak. Det er noen morsomme ting her, men for det meste var jeg ikke med på spøken. Faktisk virker det rart for meg at det skulle være en blooper-rulle på en barnefilm som er så vanskelig å følge når det gjelder latteren. Det er 5 slettede scener som er Shane og Gary, Ribbit, Kickball, Wrestling Practice og Speed ​​Trap. Disse scenene virker ikke bedre eller verre enn noe som kom inn i den faktiske filmen, og jeg tror at de mest sannsynlig ble klippet for tidsformål. Totalt sett syntes jeg ikke noen av disse scenene var så ille. Jeg trodde av en eller annen grunn at TV-reklamene for Special Ops faktisk ville være hånlige Special Ops-reklamer. Det jeg fikk var en rekke reklamefilmer for en film som jeg allerede hadde vist.

På settet med Vin Diesel

Jeg vet ikke at Vin Diesel noen gang ville innrømmet sine virkelige grunner for å gjøre denne filmen. Ikke at intensjonene hans var dårlige (og vel å merke, alt dette er formodninger fra min side), men noe sier meg at han ikke tok rollen som Lt. Shane Wolfe fordi han følte at det ville gi ham en Independent Spirit-pris. Dette stykket viser hovedsakelig at han er en stor myk, som elsker barn og egentlig ikke er som mange av de røffe og tøffe karakterene han har spilt.

På settet med Brad Garret

Det så ut til at produsentene av denne filmen lot Brad Garret gå. Selv om rollen han spiller ikke virker helt forskjellig fra rollen han gjorde på Everybody Loves Raymond, tror jeg ikke folk bryr seg så mye. Han er en genuint morsom mann. Han ser aldri ut til å gå for den enkle latteren og leveringen hans er slik at du kjøper ytelsen hans. På settet så det ut til at han alltid hadde det bra, og han virker som en stjerne det ville vært veldig gøy å jobbe med.

Lydkommentar med regissøren

Kommentaren inkluderer regissør Adam Shankman og forfattere Thomas Lennon og Robert Ben Garant. Jeg har bestemt meg for at jeg virkelig liker kommentarsporene på barnefilmer. Jeg vet ikke hva det er, men de voksne ser ut til å ha det bra, og det virker aldri som om de tar noe for seriøst. De kaller spøkefullt denne filmen geriljafilmskaping, og de nevner hvordan denne filmen ble satt på kredittkort, som alle ikke kunne være lenger fra sannheten. Min favorittrekke var da regissøren ble spurt om hva som foregikk i bakgrunnen av en scene (en haug med barn går unisont), og regissøren sier at det er lederne fra Spyglass som er et av selskapene som har laget denne filmen . Må elske Hollywood-humoren!

Widescreen (2,35:1) - Forbedret for 16x9 TVer. Denne filmen er en Disney-film, og det er en barnefilm. I utgangspunktet kommer du ikke til å få gale kameravinkler, vanvittig klipping og alle de andre tingene som forskjellige typer filmer kan ha. Det gjør heller ikke Smokken trenger det. Når du forteller historien om en Navy Seal som er tildelt for å beskytte en familie, er det absolutt kunstneriske valg som må tas. Når du jobber mot den laveste fellesnevneren, kommer fire kvadrantfilmer alle de gale kamerabevegelsene og filmspråket på en måte i veien. Overføringen på denne DVD-en glitrer nesten i sin klarhet. Det er en ting du alltid kan stole på med Disney-filmer, stemningen, om ikke annet, vil alltid være sterkt opplyst og fargerik.

Dolby Digital 5.1 Surround Sound. Jeg tror jeg har sagt dette i mine andre anmeldelser, men Disney-filmer, mer enn noen av filmene jeg har mulighet til å skrive om, ser ut til å inkludere musikk som skyver publikum i en eller annen retning. For eksempel, når Diesel henvender seg til barna om at han kommer til å reise, hører vi et fint utvalg blåse- og strykeinstrumenter som gjør sitt beste for å fremkalle en stemning av tristhet. Igjen, jeg vet at dette er en Disney-film, men jeg lurer virkelig på om publikum trenger så mye hjelp. Er ikke ansiktsuttrykk og lave toner til barna nok til å fortelle oss hva vi burde føle? Er det noen gang mulig at publikum i løpet av filmen kan få andre følelser? Ok, jeg vet at vi har å gjøre med epler og appelsiner, men jeg finner bare ut at det er en ting som virkelig sliter meg ut når jeg ser en film som denne. Å bli fortalt hvordan man tenker og føler hvert øyeblikk.

Jeg husker Diesel fikk mye avslag for denne filmen. Hovedsakelig fordi her var Mr. Action Star som gjorde en fin barnefilm. Så har du omslaget til denne filmen (som også er det samme som omslaget til ett-arket) der Diesel står og ser tøft ut og holder babytilbehør. Baksiden inneholder flere bilder fra filmen, en beskrivelse av filmen, en liste over spesielle funksjoner og tekniske spesifikasjoner. Det jeg elsker er sitatet av Jim Svejda for KNX/CBS radio. Sitatet hans sier Vin Diesels beste film noensinne! Nå, er det virkelig nøyaktig? Kanskje han hadde vært bedre tjent med å skrive noe sånt som Vin Diesels beste film i hans korte karriere! Eller noe i den retningen?

Denne filmen gjenoppstod i utgangspunktet Diesel som en billetttrekning. Det forlenget karrieren hans som så ut til å miste dampen raskt. Når du går fra en ukjent mystisk tilstedeværelse, til å ha absolutt ingen mystikk, er det et problem. For det meste fant jeg Diesels ytelse i Smokken (og filmen generelt) for å være over gjennomsnittet. Jeg trodde på båndet han utviklet med barna, og det er øyeblikk som når han kjører en minivan og småjentene synger, som bare er uvurderlige i hvor søte de er.

Nå, ville jeg eie denne filmen? sannsynligvis ikke. Ville jeg sett den igjen? Mest sannsynlig nei. Men som en leiebil, eller for foreldre som trenger en film som barna deres kan se kontinuerlig, Smokken er til deg.

Smokken ble utgitt 4. mars 2005.